MENII :D

piątek, 23 sierpnia 2013

Wywiad z Martiną Stoessel

- Jak wam poszło kręcenie nowej serii?
- Fantastycznie! Ma nadzieję, że fanom ten sezon spodoba się tak samo jak nam.
 
- Co myślisz  ostrojach bohaterów serialu?
- Uważam, że wszystkie stylizacje są bardzo dobrze dobrane do każdego z nas. Z pewnością fani będą chcieli mieć podobne, Violetta stopniowo zmienia swój styl, a jej zmiana wyglądu odzwierciedla wewnętrzną przemianę.
 
- A twój styl odzwierciedla Twoją postać?
- Nie, ubieram się zupełnie inaczej niż Violetta, ona jest bardzo kobieca, lubi nosić spinki odo włosów i nosić pastelowe ubrania. Mój styl jest bardziej rockowy.
 
- Kto jest Twoją ikoną mody?
- Miley Cyrus, ona właśnie ubiera się rockowo.
 
- Twoje rady w kwestii mody dla czytelników?
- Starajcie się być oryginalni. Myślę ,że to świetna sprawa bawić się modą.
 
- Twój ulubiony dodatek?
- Różowa szminka, noszę ją zawsze przy sobie. 
 
- Violetta w serialu dużo śpiewa i tańczy. tak jest też w twoim życiu?
- Jeszcze pytasz, oczywiście! Za pomocą muzyki wyrażam swoje emocje. Kiedy jestem smutna śpiewam.
 
- Grasz na jakiś instrumentach muzycznych?
- Kocham gitarę i chciałabym się nauczyć na niej grać, ale w tej chwili nie mam czasu na naukę.
 
- Co lubisz robisz w wolnym czasie?
- Spotykam się z przyjaciółmi, wychodzą gdzieś z rodziną, śpiewam i tańczę. Muzyka jest podstawowym elementem mojego życia. Jestem zawsze z muzyką na planie "Violetty" i poza nim.
 
- Twoje marzenie?
- Bycie piosenkarka jak Miley Cyrus. Śpiewać i tańczyć na scenie, poczuć te emocje. 
 
- Jakiej muzyki słuchasz oprócz Miley Cyrus?
- Uwielbiam Justina Biebera
 
- Chciałabyś się z nim spotkać?
- Tak, to moje największe marzenie. Gdybym go zobaczyła zemdlałabym na miejscu, ale byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie.
 
- Trzymam kciuki.
 
 
 
 
 

2 komentarze: