MENII :D

sobota, 9 listopada 2013

Nowości z Violetty

" Księga Mody ”


Opis: Z Księgą mody zaprojektujesz niepowtarzalne kreacje dla bohaterek twojego ulubionego serialu. Wewnątrz znajdziesz testy i porady, szablony i naklejki a także wspaniałe kolorowe desenie. Poznasz gwiazdorską modę i zostaniesz projektantką strojów Violetty i jej przyjaciółek.

Violetta: " Nie poddam się " 
  
Opis: Violetta w końcu odnalazła swoją drogę i zrobi wszystko, żeby kontynuować naukę muzyki i stać się prawdziwą artystką. Jest gotowa dalej ukrywać prawdę przed swoim ojcem, mimo że nie jest to łatwe. Kłamstwa i nieporozumienia mają wpływ na jej związek z Leonem. Od czasu gdy oficjalnie zostali parą, chłopak nie znosi, gdy Violetta zbliża się do Tomasa. Nie pomagają nawet zapewnienia dziewczyny, że między nią a przystojnym Hiszpanem nie ma żadnego uczucia. Ale czy na pewno ?

 Violetta: " Spełnienie marzeń "

Opis: Violetta została wybrana do uczestnictwa w internetowym reality show „You Mix” i chociaż boi się, że ojciec odkryje jej sekret, postanawia, że nic jej nie powstrzyma przed spełnieniem swojego marzenia.

Mój pamiętnik

Opis: Jeśli kochasz Violettę i marzysz o pamiętniku, który będzie wyglądał dokładnie jak ten, który pisze. Twoja ulubiona bohaterka to właśnie znalazłaś to, czego szukasz. Ten pamiętnik jest pełen ilustracji narysowanych ręką Violetty i tylko czeka, aż go wypełnisz !

 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Suzanne, najbardziej Ci polecam Mój Pamiętnik :)

      Usuń
  2. Coraz więcej książek o Violetcie na polskim rynku!
    Ale chyba nie warto kupić żadnej. "Nie poddam się" i "Spełnienie marzeń" to kontynuacje dwóch poprzednich, które były średnio udane. "Księgi mody" nie widziałam, ale nie zamierzam kupić. "Mój pamiętnik" jest żałosną podróbą oryginalnego pamiętnika, szkoda że taki u nas nie wyjdzie ;_;
    Szkoda, że nie ma drugiej części "Sekretów i marzeń", bo to chyba dotychczas najbardziej udana publikacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mozesz dodać zdjęcia? [tak się bardziej orientuję]
    Zapraszam, super blog, odwdzięcz się!
    kto-zna-violette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam zdjęcia, ale jeszcze zobaczę kiedy. Więc jeśli chcesz zobaczyć to zaglądaj na bloga.

      Usuń
  4. Super ja muszę mieć księgę mody! xd Mój Pamiętnik mi nie potrzebny bo ja mam już swój oryginalny z Argentyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) Ja mam Mój Pamiętnik, możliwe, że niedługo dodam recenzję.

      Usuń